2010. április 26.

Fülbevalók

Ma nagy fejszébe vágtam a fejszémet.
Nem nem csaptam fel favágónak, csak kertészkedtem 
addig amíg meg nem száradtak a fülbevalók.
Annámmal egész nap kinn az udvaron tettünk-vettünk.

Tehát a füli-bülik.
Szigorúan az újrahasznosítás  jegyében.Gabóm hozta fel a szerelős dobozából.
Neki nem kellett.Na nekem se kellett 2 percnél több arra, hogy eldöntsem mire is fogom használni.
gumiszerű, rücskös lapocskák.

Megunhatatlan cipzár, most fülbevalóként funkcionál.

Textillel bevont gombok.


Ismét textillel.Nem a tökéletes.A héten érkezik a bőrlyukasztóm, azzal tökéletesen majdnem pontosan 
fogom tudni a lyukakat lyukasztani.

Kert kigazolva!!!Füli-bülik megszáradva!!
Gyönyörűen sütött a nap is!!
Jöhet a pihenés!!


3 megjegyzés:

Unknown írta...

Túrok még a lomjaim közt, hátha találok még valami kincset a számodra.

Raindrop írta...

Védesd le a cipzáros füliket, mert elviszik. :) Csúcs ötlet!

rojalka írta...

Már láttam hasonlókat az etsyn is.