2010. április 30.

1 szoknya 2 ruha.

Nagyon tetszenek a gumis-cérnával készült ráncolás megoldások.
Viszonylag könnyen elkészíthetőek.
Mondhatni kinőhetetlenek a belőlük készült ruhácskák.
Remek segítségeket találhatunk  az elkészítésükhöz, Made és  Varázsolló blogjában.
Én is tőlük tanultam el a mesterfogásokat.
A turkálóban  mindig azt nézem, hogy miből mit lehetne Annának varrni, átalakítani.
Szeretem ha nem egyen cucban van.Az sem mellékes, hogy nem kerülnek 2-3 ezer Ft-ba.
A pénteki beszerző körutam során is akadtak a kezembe "lehetőségek".
Például egy hatalmas nagy pöttyös mini szoknya.

Azonnal beleszerettem, gondoltam két kis szoknya ki jön belőle, sajnos csak eggyet sikerült kihozni belőle.

Annámnak így is tetszett.Pörgött forgott benne.

Térjünk rá a gumis kedvencekre.
Az első egy sárga kispárnahuzatból készült kis tunika lett.
A vállpántokban vékonyka gumit húztam, így tart és rugalmasan nő a gyerekkel együtt.
Kis farmerkalappal és a sárga rózsa kitűzővel remek Majális viselet lesz a mai napra.

A következő ruhát elfelejtettem lefotózni milyen volt szétkaszabolás elött.



Ennél a ruhácskánál a gumis cérnából varrtam 5 sort a levágott derékrészre és így lett belőle vállpánt.


Ez hosszú ruhácskára sikeredett.Beakad motorozásnál.:))

Késöbbi posztban igyekszem lefotózni Annát a ruhákban.


1 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

hajaj, de szépek!!!
Kell nekem még kislány!