2009. november 6.

Sál-sapka egyben.

Nem vagyok még olyan ügyes mint ez a hölgyemény
Nála láttam a "mindenesnek" elkeresztelt kötött sál-sapka-vállmelegítő csudaságot.
Meg próbáltam én is ilyet kötni.


El is készült, de kunkori lett az alja.Drága kis tesókámnak adom,hogy ne fázzon a nyaka-füle.
Teszek fel róla szebb fotót is ha átadtam neki.
A fonal egyébként takarónak lett megvásárolva.Nem volt kedvem a takarót kötni.

Anna babának is készült sapka.
Ezerszer megfogadtam már,hogy nem veszek fonalat.Ismét nem tudtam ellenállni a kísértésnek.
A fonal egy Red Heart Baby.Finom puha csak az a baj ,hogy 100% Polyacryl.
A színébe szerelmesedtem bele.
És ez lett belőle:

A maradékból egy sálat kötök.


Annu-mannu kapott egy mikulás csomagot, az első teendője a csoki mikulás összeroppantása volt.
 

Nincsenek megjegyzések: