2010. november 16.

Szürke pulcsi...2

Fonalak kicserélve.
A keletkezett költséget levásárolhatom egy későbbi rendelésben.
Kicsit megnyugodtam...Csak összejön ez a pulcsi projekt.
 Most már csak kötni kell ezerrel.


Kicsit necces lesz a kötögetés ugyanis ma volt az első munkanapon a munkahelyen.
Anna bébi bölcsiben lassan 2 hete.
Majd igyekszem kitapasztalni a buszon való kötögetés rejtelmeit.

A konzekvenciákat levonva:jól meg kell nézni kitől,milyen fonalat vásárol az ember.
Nem csalódtam, sőt pozitív tapasztalatokat szereztem.
Bátran ajánlom mindenkinek a Fonalshop-ot.
Mónika kedves, türelmes(egy pitiáner kis kezdő fonalfalóhoz) és nem útólsorban segítőkész. 
Irány az ágy mert 4:20-kor csörög az óra.Vége a blogdorbézolásnak. :)

2 megjegyzés:

nöné írta...

Mónika egy tünemény, tanusíthatom!!!
Kitartást az elkövetkezendő időkhöz, és lopj időt az alkotásra, kell az Neked, mint egy falat kenyér:o)

Amanda írta...

Olvastam a szürke fonal viszontagságait, de mostmár révbe értél. Biztosan nem lesz könnyű visszarázódnod, majd idővel biztosan kialakul az új napi ritmus. És lopj magadnak időd az alkotásra...(ezt én is loptam, mert jobb nem jutott eszembe)