2010. szeptember 15.

Pulcsiból nadrágot.

Kicsit elszörnyedtem a gyerek nadrág árakon.
Sajnos nem az én pénztárcámhoz vannak kitalálva.
Maradt a Turi(tuti -Annám így mondja).
Potom 187 Ft ba került ez a polár pulcsi.
Az ujja jó hosszú, a szine pedig kislányos.


Nem untatom a kedves olvasókat unalmas varrás fázis-fotókkal.
Kb 15 perc volt a kiviteletés.
Akit érdeket írjon üzit és részleteset emailben küldhetek.

És a kész mű:



Meghagytam az ujja teljes hosszát.Így jó lesz rá egész télen is.
Készítettem belőle egy mellényszerűséget is.

Ami még egy polár pulcsi fölé is jó.

Még készül több nadrág is.
Hamarosan folytatás.......

5 megjegyzés:

nöné írta...

Jók ezek a turik! És még jobb, amikor az ember lánya egy pulcsiban meglátja a nadrágot:o) Ügyes vagy!

Irenka írta...

Klassz! Ügyes vagy!

Iza írta...

Hát ez aztán döfi :) Nagyon ügyes vagy. Én szeretném elkérni a fázisfotokat is, megpróbálkozok én is ezzel.

Strugamano írta...

Ez nagyon ötletes megoldás!

rojalka írta...

Köszönöm a dícsérő sorokat.
Iza egy email cím kellene és elküldöm.