2010. április 13.

1-ből ketőt ....

Kedves kicsi lánykám a minap kipakolta a fehérneműs fiókomat míg én gyanútlanul blogokat olvasgattam.
Majd együtt szépen visszapakolgattuk, amit pedig már nem hordok(bizony nem titok kihíztam, vagy talán soha nem is volt rám jó,csak úgy tetszett és azért vettem meg, vagy ki tudja miért)azokat külön tettem hátha jó lesz valamire.
Majd kitaláltam ha már én úgyse hordom de nem akartam a hugicáimnak adni, akkor gyártmányolok belőle Annának bugyit belőlük.

Elég vagány a mintája.(szerintem).Majd feltúrtam Anna buppis(bugyis)részlegét is.
Találtam egyet amit nem sajnáltam feláldozni.Ügyesen szétbontottam, majd kiszabtam kettő bugyira valót.
A bugyi-gumit meghagytam és felhasználtam.Le sem akarta venni.
Reggel készült el a bugyi és így parádézott az ágyon.

Majd míg a délben aludt elkészült a második is.


A fotó nem adja olyan jól vissza, de rikító-zöld bugyigumim volt itthon.Kettő kész, már csak a másik garnitúra van hátra.


Délután pedig Anna Mamája elkövette azt a hibát, hogy elhívott minket a fodrászatba ahol vágták a haját.
Annának nagyon tetszett amit a fodrász csinált.Neki is kellet.Beleült a fodrász székbe mint a nagyok, és ült.
Rövid hajú lett az én Édes Annám.


Nem állt meg, hogy rendes képet készítsek róla.De majd pótolom.

1 megjegyzés:

Amanda írta...

Hú, de vagány cucc lett!