2010. március 15.

Tavaszra várva......


Nagyon unalmas már ez a hideg.
Szeretem a telet.
De már olyan régóta van hideg.
Hétvégén Csengerben voltunk.
Ilyen gyönyörűségek vannak a Rokon kertjében.
-----------------------------------***--------------------------------
Kötögetni is volt időm.
No meg egy kis ötletelgetés is akadt.
A meglátogatott rokon leányzónak megtetszett a mobiltartóm.Ki is találta, hogy neki milyen kell.
Csűrtük-csavartuk.
 Majd elbontottunk egy pulcsi ujjat.


Rajzoltam,osztottam,terveztem.(kötöttem)

3 óra múlva pedig már látszani kezdett, hogy milyen is lesz.

A fólia hiányzik még az ablakocskából.Azt nem fotóztam le.


A zokni projektek:

Az én bokazoknim  kész van.50 g fonalacska van benne.
Gabókám  zoknija is készülget.Lassan megy a szára.Simát tudok gyorsan kötni,de 2 sima-2forditottat már nem.
Anna baba zoknija is készül.Az a fránya rövidített sarkot sehogy se sikerül lyuk nélkül kötni.
Olyan kis görbe lábujjai vannak mint a nagymamájának.






1 megjegyzés:

Raindrop írta...

Sosem láttam még élőben ilyen szép hóvirágot, csak a "nem mintásat". :)

Te még zoknit is tudsz kötni?
Hát kész.