2010. március 23.

Alakululóban van a dizájn...

Nem ma készült, hanem a hétvégén.
De csak ma volt egy kis időm lefotózni.
Nem nagy valami.A semmitől jobb.

Boltos frissitést is tervezek a hétre.


Csak így rakja fel a képet.Remélem azért látható a két felirat.Nem tudtam eldönteni melyik is a  jobb.
 -----------------******.....................
Ezeket a kis gumibigyókat egy kedves ismerősömtől kaptam.
Vannak közte nem gumisok is.A pillangók textilből vannak.


Tesómnak kötöttem még tavaly, ebből a fonalból itt.
Egy amolyan kis lélekmelegítőt de felkunkorodott az alja.
Most kijavítottam.
Remélem így már tudja használni.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tutter! Sok sikert a Meska boltocskához!

Jandó írta...

Nagyon jók letttek! Szerintem a 2. felirat jobb, de kíváncsi vagyok a többiek véleményére is. :)

Raindrop írta...

Szerintem is a 2. jobb.

Maimoni írta...

Nekem az tetszik jobban, amelyiken a neved van a két csillag között. Direkt írtál Rojajkát, vagy véletlenül? Amúgy nagyon kedves, finom. Mint a munkáid.

rojalka írta...

Drága Maimoni köszönöm az észrevételt.
Eddig észre sem vettem a hibát.
Rojalka akart lenni.

Sziszi írta...

Szia! Köszi a kommentet a blogomban, nyugodtan hozd el a hátteret!
Szépek a munkáid!
Üdv: Sziszi