2010. február 5.

Ujjatlan kesztyű és a többiek


Elkészült végre, azaz elkapott az alkotási láz. 
Ez lett  a fonalból amit festettem
Majdnem elég lett csak 8 sort kellett belepótolni a festetlenből. 
Jó kis szúrós fonalból van.tiszta gyapjú és italporral festett.
  A zokni párja is elkészült.A kötelező darabok mindig muszályból készülnek és sehogy-se
akarnak elkészülni.Ez a zokni is így készült.

Varrtam is ám.Kézzel.Kis illatpárnákat a Valentin jegyében.
Levendulával és műszálas párnatöltelékkel van tömve.
Tenyérbe illőek vagy csak felakasztva a szekrényben egy vállfára.
Esetleg a fehérneműs fiókba rejtve.Molyriasztónak sem utolsó.


Csatok is készültek, csak nem lettek olyanok mint szerettem volna.
A kétoldalú ragasztó egy idő után elengedi a szalagot.
 
Készítgettem még csatokat:

A gyöngyöket felvarrtam egyenként majd rávarrtam a hátulját

Behúzott gombos csat, még hiányzik a horgolt virág róla.

Csit-csatos  a hátulja ennek a csatnak, filcet díszítettem fodorral és szegeccsel.
------****-----
Nos ennyi történt az elmúlt időszakban.Igyekszem rendszeresebben jelentkezni.

Nincsenek megjegyzések: