2010. február 24.

Sikerült!Kiri kendő kipipálva.

Nem adtam fel, még akkor sem ha huszadszorra is kellet nekikezdenem.
Rájöttem hol hibáztam.
Kezdem ott, hogy nem a kapott leírás alapján dolgoztam.
Hanem a Helen blogjában található kép alapján.Itt.
Nem akart sehogy se sikeredni.
Gondoltam kis kezdőként nem kell a legvékonyabb fonallal kezdeni.
Lehet, hogy az a baj.
Sebtében benéztem a "fonalasba".
Ott nem találtam nekem tetszőt.
Majd eszembe jutott, hogy nekem van festetlen gyapjúm.
Jó kis szúrós.
Neki estem fonalat festeni, hátha megjön a tudás szikrája.
 
  
Bolero italporral festettem.
150 gramm a kicsike.
Újból nekikezdtem.
Megint nem sikerült.
....
Vissza mentem az alapokhoz.
Kinyitottam a Házi kötés iskolája című kötős könyvet.
Megnéztem, hogy hogyan is kötöm én a szemeket.
Angolosan vagy simán.
Kinyomtattam az eredeti mintát és a magyarra lefordítottat, és 
rájöttem hol rontottam el.
Helen kockás képe alapján a "/" jel 2szemet fordítottan összekötünk.
Az emailban kapott verzió szerint pedig a "/"2 szemet simán összekötünk.
Mihelyst így kezdtem el kötni máris sikerült.
TÁDDDÁÁM....


  
Már megveregettem a vállamat.
És ki is néztem a következő kendőmet.

Gyönyörűűűű.
Csupa szerelem kendő.

Ezúton szeretném megköszönni Nönének az emailt.


5 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szívesen, máskor is! Nagyon ügyes vagy, büszke vagyok Rád:o) Igen, egyszer kell rájönni a nyitjára, onnantól kezdve bármilyen csipkecsodát, kendőcsodát meg lehet kötni. Most már aztán tizen-huszonegynéhányig meg se állj:o)

Maris írta...

Én is a Moonlight Sonatát kezdtem el!!! :-)
Rég kinéztem, de eddig nem mertem nekiállni, mert nem hittem, hogy sikerülhet, pedig DE. Még nagyon kevés van meg belőle, de már most is nagyon tetszik.

Kár, hogy félre kellett raknom, mert van egy-két vállalásom, amiket teljesítenem kell...

Raindrop írta...

Nagyon tetszik!
Nem tudom hogy csinálod, de le a kalappal. :)

Annamari írta...

Jó, hogy nem adod fel :-). Sikerülni fog, és meglátod, az első után bármi jöhet.

helen írta...

Sajnálom, hogy megkevertelek. Még jó, hogy olvasom a blogod, és így tudom javítani a hibám, nem szólt senki, hogy tévedtem ... :(