2010. február 21.

Hullámok hátán.

Már a nyárra gondolok.Vízparti lubickolásra és láblógatásra.
 
Eme alkotás amolyan kis lenge nyári takarónak készül.
Nem egész-testes hanem amolyan lábtakargatós.



Belebotlottam az Index fórumon a Csipkekötés-be.
Úgyhogy lazításként belekezdtem a Kiri-kendőbe.
A kezdéshez a Helen blogjában találtam leírást.
Kedves Nöné pedig elküldte a leírását.
Kicsit kínlódok vele de nem adom fel.
Képek róla talán majd holnap.
A fonalas szekrényben találtam vékonyka fonalat.
A címke természetesen már nem volt meg hozzá.
De a fórumon olvastam ,hogy meg gyújtva érezni lehetett az égett szaru(haj,köröm,szőr)szagát.
Tehát van benne gyapjú.
Megyek is böködöm kicsit elalvás előtt.


3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó lesz majd, amikor csendes nyári este a kerti hintaszékben kettesben összebújva bámuljuk a csillagokat, majd ez a takaró is ott lesz velünk...

nöné írta...

Kíváncsian várom a fotót! És nagyon drukkolok ám!

Macus írta...

Jó kis takaró lesz!
A képeket én is várom, én is Nönét zaklatom újabban.