2009. december 31.

200 horgolt blokk..

Engem is elkapott a blokk horgolási láz.

Karácsonyra kaptam ezt a könyvet.


Itt láttam egy játékfélét.



Az angol tudásom nem nagy.
Hála a webfordítónak sikerült legalább nagyjából rájönni mi is a cél.
Itt a flickr-en van asszem az eredeti felhívás.
Amit én lekéstem mert 7  hétvége alatt kéne elkészíteni a blokkokat.
A karácsonyi és az új-évi szünidő alatt.

Amik a következőek:
Block 9 - Arcadia-Árkádia
Block 13 - Circle in a Square-Kör a négyszögben
Block 65 - Patriotic Sunburst-Amerikai napsütés
Block 78 - Briar Rose-Vadrózsa
Block 129 - Anemone-Szellőrózsa
Block 189 - Willow-Fűzfa
Bloc 209 - Marigold-Gólyahír

Nekem már elkészült az első három.
.

 

Nem ragaszkodtam a szerző színeihez.A maradék fonalaimmal próbáltam ügyeskedni.
Akárhogy is csináltam nem tudtam rendesen feltölteni a képet.



Nincsenek megjegyzések: