2009. október 26.

Süti imádó vagyok!!!

Nem titok imádom az édességet.Mint Gombóc Artúr a csokoládét.
Na ja a csokit is imádom.
*--*
Úgy néz ki hamarosan hazamegyünk.Egészen pontosan 29-én.
Eddig tartott a vendégeskedésünk(türelmem,pénzünk,főként a türelmem).
Annával megyek.Ismét egyedül.
Apja csak 17-én tud utánunk jönni,
munkás embernek(móókás-ember ahogy ő mondja) dolgoznia kell.
Na de,hogy hova is akarok kilukadni.
A néni vendéglakásában nem volt semmi.Vettem pár dolgot.Amikből egy párat le is fotóztam.
Amiket nem szándékozok hazavinni:
1 kg répa,1 kg krumpli,liszt,cukor
ezek sok súlyt nyomnának a bőröndbe.
De amit nem hagyok itt az a sütőpor,vaníliás porcukor,2 zacsi kardomon,kakaó
(bizony jól látszik nem vagyok egy konyhatündéres főző alkalmatosság,ezek a hozzávalók bizony süti készítéshez valók)
A lényeg:
Unalmas estéimet az 5 perces süti vidámította meg.


Már nem bögrében keverem.


Kis lyukú reszelőn reszelve.Kb 1,5 répa van benne.
 
Nem is bögrében sütöm,hanem egy műanyag tálban,de majd otthon kipróbálom a jénai tálat is.


A kép nem lett valami jó.De a süti!!!!!!MMMMnyam
Vanília öntettel isteni finom volt.

És egy kép csak úgy mert nagyon tetszenek a kavicsos járdakirakások.





Nincsenek megjegyzések: